mandag 1. mai 2017

Års-challenge #12 April 2017



Hurraaa!
Gledelig 1. Mai!

Dette markerer siste del av utfordringen jeg startet for nøyaktig ett år siden. Og kanskje på det dummeste tidspunktet, da jeg på denne tiden i fjor stresset med å komme i mål med bachelorfilmen i Volda.

Gjennom hele utfordringen har det alltid foregått andre ting, og som den talentløse sjongløren jeg er, har det bydd på sine utfordringer. Noen måneder har vært bedre enn andre, men aller mest er jeg fornøyd med å ha gjennomført noe sånt som dette.

Tidlig i April starta jeg så vidt å eksperimentere med filming når jeg tegner. Da ble enkelte av disse tegningene forøkskaniner. Videoene finner du både på Facebook og min Instagram!

Videre kommer jeg nok til å jobbe med tegneserier og denslags fremover. Og med det vil jeg minne om discordserveren "Tegneserier og Sånn", som er en chatkanal for oss norske tegneseriefolk! Du må ikke være proff, det holder at du liker å tegne serier. Bli med, da vel! http://discord.gg/HAarDGJ

Ha en fantastisk fag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar