mandag 26. september 2016

"Barn i Byen"-forside - Tegneserieworkshop




Denne uka kom nyeste utgave av kristiansands barneavis "Barn i Byen" ut. Forsiden er et samarbeid mellom oss på tegneserieworkshopen, hvor alle har bidratt med å tegne inn et barn med et sommerminne. Jeg tegna giraffen og jenta med fletter, og tok også på meg oppgaven å fargelegge forsiden. Resultatet ble ikke så verst!

Selve workshopen er et trivelig møtested for de som liker å lage tegneserier. I sammenheng med gjenopplivingen av "The Crappies: Et stunteventyr" har jeg bestemt meg for å bruke tiden på workshopen til å jobbe med serien. Forrige gang var jeg dessverre ikke helt i form, så det ble ikke gjort så mye. Nuja. Neste gang!

Ellers har jeg tilbragt tid på sørlandssenteret i begynnelsen av forrige uke. Der jobber jeg på et maleri på en av veggene oppe i andreetasjen på Outland. Jeg jobbet med den mandag, tirsdag og onsdag, men måtte pause på torsdag, og fredag var det workshop. Busskortet mitt er utgått, så heretter må jeg stille meg etter gratisbussen som går til og fra Sørlandssenteret... så lenge jeg ikke har inntekt er det best å spare de pengene jeg har til jeg enten må på et intervju eller noe annet viktig.

WIP

Skal prøve å være flink med å ta bilder, så kan jeg vise prosessbilder når denna en gang blir ferdig! Veggen er såpass høy at jeg må bruke gardintrapp for å rekke opp. Det blir det største jeg har malt noen sinne.... sprøtt. Håper det blir ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar