mandag 5. oktober 2015

30-dagers utfordring - Uke 4

Bwooaaa yeeeah! Ukene er i fyr og flamme! Her er finalen, med de siste tegningene fra 30-dagers utfordringen min!






Veien til El Dorado - DreamWorks animation

Men - hei! En 30-dagers utfordring som presenteres - og utføres - over kun 4 uker? Det blir to tegninger for lite!
For å være ærlig, følte jeg ikke for å gjøre utfordringen som en dag-for-dag-greie. Da hadde jeg raskt mistet interessen og falt av hele greia. Så denne gjennomførte jeg på den måten at dersom jeg følte for det, tegnet jeg like gjerne neste ting på lista. Slik har jeg kunnet legge opp til innlegg god tid i forkant, som har vært svært fornøyelig for min del!





Denne siste her minner uheldig mye om stilen til SoarToTheSky på deviantart. Jeg tenkte ikke over det mens jeg tegna, men oppdaget det kort etterpå. Eh... oops?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar