mandag 1. desember 2014

Hummertid!

Gledelig Desember! Snart er det jul! Og eksamen. Og nedpakking. Og utflytting... Jeg skal på utveksling til Finland til våren, og må prøve å kun ta med det nødvendigste for å kunne reise så lett som mulig. Men spent, det er jeg! Det er ennå noen uker til, men kanskje verdt å nevne likevel, med tanke på at jeg kanskje ikke tar meg mulighet til å oppdatere når våren kommer. Eller nå til jul, for den del.

Dette året har jeg nemlig tatt på meg en mengde oppgaver, hvorpå flesteparten av dem kom omtrent samtidig - ved siden av særs tidkrevende skolearbeid nå i høst. Jeg tror det er lurt at jeg nå retter tiden mot å forberede meg til fullt fokus til neste høst, når jeg skal begynne med min bachelorfilm. Med andre ord, planlegger jeg ikke å påta meg så mange oppdrag til neste år.

Tross - eller skal jeg si, medvirkende til opptatthet, har jeg laget tegninger til andre. Den første her er superskurken "MC Hummer". Jeg begynte på tegningen i sommer, og fikk denne høsten somlet meg til å fargelegge den. Gotta love that ordspill.


Videre her er en tegning jeg har skyldt ei venninne siden folkehøyskolen. (Nærmere to år siden? Shikes!) Enten kjøpt, eller som takk for noe, jeg husker ikke. Det er hennes superheltkarakter Skoddeblikk, som vi måtte gå sammen om å diskutere design på før jeg kunne summe meg til å faktisk tegne.



Nå er heldigvis flere ting over, og kommer aldri tilbake. Dvs... Teori har jeg kanskje på et tidspunkt igjen, men siste teorien ble unnagjort på fredag, sammen med siste tegnekurs. Gjørelista mi krymper sakte - som er et godt tegn; den krymper i det hele tatt.

Jeg fikk litt tid i helgen til å kosetegne litt. Da kom jeg opp med denne figuren:



Hun her ser jeg som en potensiell hovedperson til bachelorprosjektet mitt, eller et annet prosjekt. Må forske mer på henne, Jeg liker det enkle designet hennes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar