mandag 24. november 2014

WIP: Kråkefar


Flash-kurset er unnagjort. Spillet mitt ble riktignok ikke ferdig, men det hindrer meg ikke fra å vise det fram! 
Skulle gjerne hatt tid til å gjøre det ordentlig ferdig, for jeg koste meg veldig med å mekke sammen disse tingene. Jeg føler jeg har fått en bredere forståelse av hvordan jeg kan bruke Flash til digital cutout kombinert med FBF (frame by frame), og jeg tror jeg har skjønt et par ting jeg har lurt på i mange år. Dette vil jeg gjerne utforske videre, men tiden strekker nok ikke til. Men bare vent! En dag...

Men hei, prøv ut spillet mitt, vel! Det er blottet for både mål og mening, men det hindrer deg ikke i å klikke på ting!




Kråka er definitivt favorittknappen min.

Og, øh...
Beklager mangelen på mute-knapp.
Dere må nok leve med lyden til dette innlegget dyttes ut av forsiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar