mandag 6. oktober 2014

Ferdig med stopmotion

Det er ikke noe å legge skjul på: Stopmotion/dukkeanimasjon er ikke tingen for meg. Sjette dagen med animasjon var jeg så ubeskrivelig lei at noe av animasjonen måtte lide. Endelig er det over! Det har naturligvis vært moro å lage dokka, og animasjonen var underholdende en stund. Men nå går det over til 3D, og jeg håper jeg får desto mer tid til å kludre i skisseboka. (I tillegg til tingene jeg har å få gjort på siden)

Forsøker meg atter på å utvikle bedre tegnevaner. Går bra så langt, men vi får se hvor lenge det varer. Forhåpentlig lenge nok til at jeg får ræva i gir til å spytte ut en eller annen tegneserie etter hvert...



 De har forresten fått kakemenn i butikken nå. Snart er det jul, dere...





Selv om det ikke synes riktig nå, tror jeg Astor setter pris på at stopmotion-kurset er over.
I grunn tror jeg ikke han setter det minste pris på den torturen jeg har kjørt ham gjennom
i forrige uke. Jeg kommer sikkert til å vise frem det som ble laget når vi har hatt screening
her på skolen først. Kan hende det tar noen uker, men satser på at det lar seg huske.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar