mandag 13. januar 2014

Så var det på'n igjen

Nyttårsforsettet om å tegne daglig går noenlunde som planlagt! I tillegg har jeg skrevet et manus til en ni sider lang tegneserie. Må fremdeles kladde ned alle sidene før jeg begynner å vise frem manus tror jeg, men jeg har tro på å få laget den.

De to første her er fra desember i fjor, men det gjør ikke noe. Videre ligger alt av tegninger hulter til bulter - jeg kunne skrevet litt om alt, men njæ... Det meste her er bare utprøvinger og eksperimenter. Blant annet har jeg forsøkt å finne litt flere klær til et par karakterer.

I gang med planlegging av hybelen til Shin (Han til venstre)
Forrige gang jeg reiste, hadde jeg festet et regnbuefarget bånd rundt kofferten min. Det gled av på reisa, fordi jeg ikke festet det riktig. (Jeg fikk et nytt et, men jeg er overbevist om at det ikke er like fint som det første. :c Gamle hadde navnelapp.) I går da jeg kom hjem til hybelen i volda, kom jeg uten koffert også. Den kom til rette i går kveld og jeg fikk den i morges rundt 7.15.... gjesp. Enn så klar jeg har følt meg de siste dagene, kjenner jeg at jeg gjerne kunne ventet bittelitt med å starte opp akkurat i dag... akkja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar