fredag 9. august 2013

Sniktitter på The Crappies - et stunteventyr

Det er ikke lenge nå til jeg reiser sørover for å flytte til Volda! Hybel er i orden, pakkinga er nesten overstått, og flybilletter er i boks. Knall! Nåh, tegnebrett og alt sånt er pakka ned. MEN, jeg tror jeg likevel har nevnt at jeg driver med ett eller annet med The Crappies (som fremdeles trenger et mer fengende, NORSK navn, gremm!). Eller kanskje jeg ikke har nevnt det... nuvel.

På Trænafestivalen gikk jeg i gang med å tegne en stuntete tegneseriehistorie med The Crappies. Den er så langt oppe i 8 sider, og det vil bli flere! Jeg planlegger ikke at dette skal bli et bra eller episk eventyr, men heller er det en liten greie jeg bedriver for å få laget noe. MEN SÅ DA. Siden jeg reiser og ikke kommer til å få gjort noe nytt til da, tenkte jeg at jeg kunne vise frem sju av sidene. Jeg har fargelagt side 1 bare for å se hvordan det kan bli - de andre er sort-hvitt... med et hint av lyseblått skjær etter skissa mi. :)








Til nå har denne frydet meg veldig å lage! Jeg er spent på å se hvor dette ender, men kjenner på meg at det er en stund til det kommer i mål. Har nemlig en del forviklinger liggende på lager... heh heh heh. Så det er ikke en regelrett stunttegneserie, men det er en serie som ikke følger noe skriftlig manus eller kladdemanus.

Hohoi!

2 kommentarer:

  1. Det beste du har laget i Crappies-universet så langt! Akkurat passe absurd.

    SvarSlett
  2. Moro : D Får en ekstra energi og uforutsigbarhet når den er improvisert sånn.

    SvarSlett