mandag 5. august 2013

Referansekart: Monu, dyregruppe

I 2009 begynte jeg på et referansekart over en dyregruppe jeg hadde skapt. Denne ble aldri ferdig - og det er den ikke nå heller. I stedet har jeg tatt fram det gamle kartet og kludret på det, for å gi et pekepinn på hva som er en Monu.

Min karakter Dorf, stjernen i forrige post, er et eksempel på dette dyret.



Eksempler på andre monuer jeg har, er FONK, et motstykke til Dorf, laget for moro skyld. Han trenger dog et redesign, som jeg for så vidt har prøvd meg på i det siste.
Gammelt design
Resirkulert design

Så har vi Kaspar, som jeg ikke har noen gode bilder av, bare denne ene tegningen. Han også trenger litt resirkulering.

Også har vi Aurora Volare, som er ganske overlegen i forhold til de andre. Som en Legendarisk Monu som vokter stjernene og nattehimmelen, er de andre bare smågnagere i forhold.

Øh, ja, så fremt den ikke framstilles på denne tullete måten. Nuvel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar