onsdag 21. august 2013

Johans hemmelighet

Skolen er delvis i gang - det vil si at vi har begynt å være sosiale og bli kjent med hverandre, og at skole-skolen ikke blåses inn før på mandag (gud, som jeg gleder meg!)

I mellomtiden har jeg ikke fått gjort særdeles meget, annet enn å tegne et par småting. Jeg ble nettopp ferdig med en tegning, som er et fargeeksperiment basert på denne videoen her av Sycra på youtube.



Egentlig hadde jeg ikke tenkt å gjøre noe svært ut av det, men ettersom jeg fant en pensel i photoshop som jeg faktisk likte, endte jeg med å tegne ferdig tegningen.


Jeg vet ikke hvor mye forklaring jeg egentlig skal gi om dette... Egentlig, jeg er lat, så jeg bare kopierer den engelske beskrivelsen min fra deviantArt:

As you may know, Johan is a tiger dude; he's not what you may refer to as a "furry", but he does have a few animalistic traits. He originates from the planet Mopia, where this sort of humanoids are perfectly normal. However, racism is a slight problem where he's from - and because of that, as well as other beneficial reasons, mopian scientists have developed the Camo-wristwatch. (Yeah, it's original, I know) Which allows one to tweak one's appearance towards something more ape-like. (More human)

Johan ends up fleeing to Earth to escape a mad military group (which Johan is a former member of) and needs to use the watch pretty much 24/7. But because of possible health issues from constant use, Johan takes a break whenever he's got the chance. On Earth, he becomes friends with Drakir and Shin, two slightly different fellows who are starting up on high school at autumn the year Johan arrives. What Johan doesn't expect, is that his two socially awkward friends have a habit of peeking through windows instead of knocking on doors.

Jeg må si at jeg er egentlig riktig fornøyd. Det er ikke ofte jeg tegner ferdig slike ting, så jeg sitter igjen med en kjempefølelse akkurat nå. Bakgrunnen er ikke all verden, men jeg er likevel glad for det jeg har fått til. Jeg mekket sammen et bilde med noen close-ups også:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar