søndag 7. juli 2013

Hurtigkonkurranse

Plutselig teleporterte jeg til Tromsø, gitt! Takk widerøe, for å gi meg en da ubrukelig plaster-på-såret-bong da flyet mitt ikke gikk. Ble sendt til Lakselv, ingen kafé var åpen der. Og da jeg kom til Tromsø, var 7/11 stengt.

Lørdag vendte jeg tilbake til flyplassen, og fikk refundert omtrent halve flybilletten i donuts og muffins. HAH I FJESET DITT, WIDERØE.

Jeg skulle egentlig bare sjekke på litt småting på nettet, men kom over en ny liten konkurranse i går. Den avsluttes om noen timer, da har den vart i 24 timer.

Første utfordring: Lag et design. Designe en figur til konkurranseholderen. Jeg gikk for en feit tapiraktig greie. Men jeg ser andre deltakere kommer med mye bra, så kan hende jeg kan beholde denne jenta selv.

Andre utfordring: Lag en avatar/icon av en av et utvalg av konkurranseholders karakterer. Jeg valgte karakteren That. Jobber svært lite med pixler, men det var artig.


Tredje utfordring: Tegn en av konkurranseholders utvalgte karakterer så stygt som du kan! Valgte figuren Plamen, som originalt ser ut som dette:

© Griffsnuff.deviantart.com
Nydelig søt! Jeg veltet overbord med denne, og frykter jeg har jobbet denne til å bli penere enn den skulle. Jaja, jeg hadde det gøy! Stresset litt på slutten, da jeg skal på biltur om ikke så lenge.

Planlegger å lage meg et skissemanus på bilturen. Ideene koker og vil ut, jeg må gi dem litt spillerom. Hei hå!

1 kommentar:

  1. Et nytt manus høres bra ut... Betyr det mer episk materiale fra deg? Tjenesten ga kraftig mersmak, ser du.

    SvarSlett