søndag 10. februar 2013

Drakir kjeder seg

Den siste uka har vært ganske kjip på oppgavefronten. Jeg klarte å bli ferdig med forsideoppgaven, og tenkte at jeg endelig kom til å få tid til å jobbe med sci-fi-oppgaven. Men hva skjer på mandag? "Ja dere, nå får dere en gruppeoppgave på tvers av klassene om Film Noir, kos dere!"

Ynk!

Gruppeoppgaver er ikke noe for meg. "Det er sunt å komme utenom komfortsonen av og til" - jodda, men snakk om timing meg i stumpen! Attpåtil åpner de for at "Dere kan jobbe med Science Fiction i ferien" - det de kanskje ikke har tenkt på er at NOEN av oss IKKE har "skolearbeid" liggende under definisjonen av "ferie". Uhørt, sier jeg dere.

Nuvel. Nå på tirsdag drar jeg på utdanningsmessa i Oslo, og jeg planlegger å bringe portefølje og se om jeg får snakket med høgskulen i Volda om plass på animasjonsstudium der. Til det har jeg tegnet ferdig denne animasjonen (som er noe forhastet, beklagelig), som jeg skal legge inn bilde for bilde på en side i portefølja mi.



Drakir kjeder seg. Jeg har jobbet med denne i 7-8 timer nå. Jeg er ikke eksepsjonelt fornøyd med den, men den duger.

Ellers kunne jeg også lastet opp og skrevet om tingene jeg har skissert og tegnet sist - en liten nyhet er at jeg har brukt opp den ene skisseblokka som jeg fikk til jul. Forhåpentlig får jeg lastet opp noen av dem ved en senere anledning.

Men nå skal jeg stikke og se "Veien til Eldorado" (igjen, så den i forgårs på engelsk) og suge til meg den 13 år gamle "cutting edge" teknologien fra filmen! Hahahaha!

Gratinerer med Morsdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar