torsdag 19. juli 2012

Glad-Ella - En pelsøvelse

Har i det siste vært opptatt av å bli mer kunstnerisk av meg... og med det tenkte jeg å utforske nye teknikker - for det meste digitalt, for det er lettest. *lat*

Så nå i kveld tegnet jeg ferdig denne:


Begynte på den i går :)  Jeg er fornøyd med det meste, bortenom håret. Det har jeg nok blingsa litt på. Men resten av pelsen, pelsen i ørene og detaljene i fjeset er jeg fornøyd med. - Og piggene spesielt er jeg fornøyd med. :D ...Bakgrunnen er en annen sak.

Jeg tok prosessbilder underveis. Denne gangen har jeg lagt dem i en GIF, så blir det ikke så tungvindt å se endringer og slikt. Kvaliteten er som så, men i det minste slipper du å scrolle så langt!


Jeg har for vane å begynne med svært daffe farger. Jeg tror det kommer av at jeg tror at det jeg tegner blir seende ut som syre på andres skjermer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar