fredag 29. juni 2012

Sketch dump Våren 2012

Jeg er i full gang med tegnejobb for en... greie. Du vet, den typen opplegg der du lager din egen figur og velger nese, øyne, hår etc. Vel, noe sånt lager jeg, men jeg skal gjøre mer enn det også. Ikke at jeg trenger det, for det viste seg å være mer arbeid enn jeg trodde!

I min tid som aktiv Deviantart-bruker lastet jeg månedlig opp en stoooor fil med masse skisser og uferdige tegninger som jeg hadde drodlet sammen i løpet av måneden. Disse hadde tendenser til å bli ganske så lange. Nedenfor ser du produktet av samlede skisser fra vårhalvåret 2012. Og under der igjen finner du eksempel på en eldre sketch dump fra Januar 2010.

Forøvrig: Første tegning under her er en mye eldre tegning av Johan, Drakir og Shin! Å gud, se hvor lubben Drakir er!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar