fredag 8. juni 2012

Flash: The Crappies V2 - Baseball

Forrige helg fikk jeg spontant lyst på et prosjekt! Så jeg gravde fram skisseboka mi og tittet på en kort tegneserieskisse jeg tegnet i løpet av den utrolig lange hurtigruteturen fra honningsvåg.

Resultatet? Klikk på Ellas hode!



Den er langt fra perfekt (både lyd og animasjonsmessig), men jeg er litt stolt! Dette er den første skikkelige "storyen" jeg har animert som et ordentlig prosjekt med et ordentlig sluttprodukt! Selvfølgelig, den har mange feil - blant annet at undertegnede står for stemmene. Jeg er nordlending, altså! Æresord! Men jeg fikk bare ikke Ella og Lynne til å ha nordnorsk dialekt... så.. æh... utenom dét... - enjoy!

2 kommentarer:

  1. Lol, lyd effektene er uforventet og morsom men, du burde jobbe på med voice actinga di. animasjonen var bra også. Animasjonen var passelig flytende for en flash så stå på^^
    Og jobb mer på bakrunden :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Trenger indeed massiv øvelse på voice acting. Bakgrunnen i denne sammenhengen sømmer seg som simpel, noe mer tror jeg muligens vil distrahere det som er hovedpoenget. På den annen side, kunne jeg sikkert lagt handlingen til en baseballbane, for å fremme hva de driver med... Hm. Takk for kommentar! Første på lenge!

      Slett