mandag 18. juni 2012

Avslutning på tegnegruppa!

Forrige Torsdag var siste tegnesammenkomst før sommerferien. Denne gruppa har jeg ledet siden jul, og vi har hatt veldig koselige timer sammen. Vi har for det meste vært rundt fire regelmessige "medlemmer" - med noen sjeldne andre som har dukket opp nå og da, men de har vi sett relativt lite til...

Så her så det ut på avslutninga. Rotete som alltid, med addisjon av oppdrukken eventyrbrus (Erlend drakk den opp, det sluket!), gulrotkake og tørket mango!

Dette er de tre mest trofaste på tegnegruppa (utenom meg, da): Det er Tanya (med ryggen til), Erlend (ruteskjorte) og Marius (sort skjorte). Vi hadde vært en femte på tegnegruppa, Anne-Karoline, men hun følte seg ikke bra og måtte hjem.

Jeg og Tanya var pent kledd fordi vi skulle rett på avslutning for VG3 klokka 18. Hverken Erlend eller Marius var på skolen i utgangspunktet, men de dukket opp likevel for å få med seg avslutningen. Det syntes jeg var riktig koselig! Og muttern hans Erlend hadde bakt gulrotkaka - jeg elsker gulrotkake (mye på grunn av glasuren) og jeg ELSKET glasuren!




Senere fant vi ut at vi måtte ta gruppebilde med presidenten (meg!) i fronten. Beklageligvis var ikke fotografen mye verdt under tittelen, og tilnærmet alle bildene ble ubrukelige! Skulle gjort avtale med pappa i stedet... (Pappa kan fotografere, han, og har hjemmeside her: http://trondkjetilholst.no/ seee!)

Uansett, jeg har forsøkt å fikle litt med det stetsonutysket fikk knipset, og dette ble det eneste... nei, vettuhva, dette er alt for flaut. Marius og Tanya ser en annen vei, og Erlend og jeg ser meh ut... og dette var det eneste skarpe bildet som var. :( jaja. Håper presidentene etter meg får hyret bedre fotografer til senere år.


Og med det avsluttet vi Tegnegruppa for våren 2012!



Den 20. er aller siste skoledag. Ikke at noen har noe som helst å ta seg til, fram til da, men sånn er nå det. Jeg for min del, har i dag sittet og jobbet med de siste fiksene på en tegning jeg har laget i gave! Men den tror jeg at jeg lager et annet innlegg til.... Men hvis dere ser på bilde nummer en her, kan dere se en medalje på pulten min. Oooh! Medalje! ..Og veldig mange tusjer. Jaja, god sommer, alle tegnere! (Ser dere den fine mobilen min? Hæ? Hæ?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar