fredag 4. mai 2012

2009: Comic Tutorial

Det er en av opplastningene mine på deviantART som er særdeles mer populær enn alt annet i galleriet mitt. Dette er en tegneserietutorial laget i 2009, og passer for de som er relativt godt kjent med photoshop, eller i hvert fall vet hvor ting ligger. Jeg leste nylig gjennom den. Den er ikke så ille - men jeg lurer på om jeg skal lage en norsk remake av den?  Usikker, tror kanskje ikke det. Men tross mikroskopisk tekst og et litt vel stort billedeksempel, er den ikke så ille. Så jeg tenkte at jeg kunne laste den opp her for å vise litt av min fortid. Jihu!

Karakterene er Raymond og Lance. Raymond er min, og Lance tilhører griffsnuff på deviantART. Vi har dessverre ikke kontakt lenger, selv om jeg føler at tidsmessig er det like greit. Jeg har lite tid til overs for å sitte på nettet i timesvis og snakke, men får dårlig samvittighet av å ha en av hennes karakterer i eksempelet på tutorialen. Jeg får kontakte og høre.

UANSETT! Her er min *fantastiske* tegneserietutorial med engelsk á 2009. Knall! Er ikke så ille eksempler her heller. Ha det gøy med lesingen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar