torsdag 4. november 2010

Min så og si andre første ensider!

Må få takke alle de på Nettserier.no som tar seg tid til å skrive kommentarer og kritikker til arbeidet mitt! Fikk vite at Pai og Slup ser begge ut som jenter i nummer en her:
Derfor har jeg benyttet denne dagen til å rekonstruere ensideren! Denne gangen ved bruk av penseltusj (som forøvrig fant ut at den skulle henge seg opp midt i inkingprosessen) og en litt annen fargemetode. Dvs, ikke så veldig annerledes, men litt.. tja, latere fargelagt. Tok også i bruk en mer ideell tegnemetode:
Skissing og inking etc på separate ark ved hjelp av lysbord! Stod på skolen og jobba med inking på det svære bordet der, men har et lite ett her i heimen et sted...
uansett, her er første skissen:
Mandig? Nja, ganske. Stygt? Som bare faen.
Brukte lysbord til å trace skissa med blyant. Funka fett!
Men så var det å inke, da. Det var ganske kult egentlig. Har altså tre A3-ark liggende med akkurat samme tegning på - og inken er fullstendig urørt av alt annet enn penseltusj. Vi driter i inkstadiet og tar en titt på den ferdige siden:

Sexy? Ikke så veldig... Men i det minste mandigere enn de stakkars småjentene først! Ikke særlig harmonerende farger heller, akkurat. Så hva tror dere? En forandring til det bedre? Forkastelig? Tåpelig? Dårlig? Genialt? Fortell hva du synes!

3 kommentarer:

  1. Jeg må si at jeg likte den første ensideren først, selv om de ser litt femie ut. Spesielt fargeleggingen, den var litt ekkel å se på på den andre xD

    SvarSlett
  2. Ble litt jentete den første, ja.
    Og jeg digger tegnestilen på sen siste~
    Så mandig og sexy~ Rawr<3

    -Viktoria-

    SvarSlett
  3. Jeg likte den første best C: fordi den var søt xD.. og pai ser ut som en tigerapekatt på den siste x3 Men du var flink! <3

    //Glowtard~

    SvarSlett